
Έναρξη επιχειρήσεων όλων των νομικών μορφών
Οργάνωση όλων των απαραίτητων ενεργειών για την ίδρυση και έναρξη λειτουργίας μιας νέας επιχείρησης.


Εργασίες κλεισίματος τέλους χρήσεως
Εκτέλεση διαδικασιών για την ολοκλήρωση της λογιστικής χρήσης και την προετοιμασία των τελικών καταστάσεων.

Κοστολόγηση (PNL reports):
Ανάλυση των εσόδων και εξόδων και κατάρτιση αναφορών κερδοφορίας.

Υποστήριξη στη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων
Σύνταξη ισολογισμών, λογαριασμών αποτελεσμάτων και ταμειακών ροών.

Τήρηση λογιστικών βιβλίων (Εμπορική και Λογιστική Διαχείριση)
Καθημερινή καταγραφή και παρακολούθηση των συναλλαγών, συμπεριλαμβανομένων των αγορών, πωλήσεων, πληρωμών και εισπράξεων.

Αξιολόγηση και αναδιοργάνωση υφιστάμενων λογιστικών συστημάτων
Εξέταση της απόδοσης των υφιστάμενων συστημάτων και προτάσεις για βελτίωση

Προσαρμογή του λογιστικού σχεδίου στις ανάγκες κάθε επιχείρησης
Εξατομίκευση του λογιστικού σχεδίου με βάση τη φύση και τις ανάγκες της επιχείρησης.

Σύνταξη και επίβλεψη λογιστικών διαδικασιών
Καθορισμός και επίβλεψη διαδικασιών για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του λογιστικού συστήματος.

Διαχείριση αποθεμάτων και αποσβέσεων
Παρακολούθηση και καταγραφή αποθεμάτων και αποσβέσεων για ορθή αποτίμηση της περιουσίας.

Υπηρεσίες επίβλεψης εσωτερικών Λογιστηρίων (OUTSOURCING)
Στελέχωση, μηχανογράφηση, οργάνωση και επίβλεψη του λογιστηρίου της επιχείρησής, ύστερα από ενδελεχή μελέτη των αναγκών και ιδιαιτεροτήτων της.